12:43

Idag vaknade jag och Amelia halv 12, eller Amelia vaknade sen väckte hon mig. När vi var uppe ur sängarna bytte jag hennes blöja sen fick hon smaka på morots purén. Ja det blev ganska många ansikts uttryck i början haha. Efter några skedar så tror jag nog att hon började gilla det. Imorse när vi var uppe vid halv 8 ungefär så fick hon smaka på banan och persika, det var gott!
Idag vet jag inte vad vi ska göra, kanske åka till Johanna och Theo fast.. dom bor inte i ett så 'fint' område om man säger så, Ronna haha. Jag vågar nästan inte åka dit med Amelia men det ska nog gå bra!
Glöm inte bort att anmäla dig till veckans blogg, ni har fortfarande tid på er. Drar en vinnare ikväll!

Usch vilket jädras väder.. :(




Såhär brukar hon sitta i sin babysitter. 



kommentera
Postat av: Ida - Isabellas mamma

Vilken liten sötnos! :)

2011-07-21 @ 13:21:12
URL: http://dagarmeder.blogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

hihi kladdfia! så söt :)

2011-07-21 @ 19:37:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0