10 juli

Helloooj! Lite sent inlägg men bättre sent än aldrig ellerhur?
Sitter med Amelia i knät och sjunger Grenade med Bruno Mars, det går inte så speciellt fort att skriva med en hand.
Festen igår var suverään! Det var hur kul som helst. Jag och min bror kom hem halv 2 igår natt. Amelia vaknade kvart över 6 och det var inga problem alls att komma upp, hon somnade om igen vid 9-10 någon gång. Då Gick jag också och la mig.
Amelia rev nyss ner min mobil i golvet haha hon är så gullig fast det var ju inte med mening, hon var inte medveten om att hon rev ner något. Så mycket fattar hon inte ännu, men hon förstår mycket redan!
Min underbara lilla flicka. ♥
Såhär såg jag ut igår.
Skriver mer ikväll om jag får låna datan av min broder. Tjingeling! ♥

kommentera
Postat av: Julia

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-12 @ 17:17:06
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0