Juletider

NU äntligen har vi fått internet! Hur skönt som helst, man känner sig halft handikappad och inte kan göra något utan det, hehe. Och så sitter jag vid min egna data och den sviker mig inte! (oftast inte iallafall)

Min julhelg har varit helt okej faktist. På julafton åkte vi hem till kära farmor och farfar, åt julmiddag och kollade på Kalle Anka. Som man gör varje år, men det är det som är så mysigt! Vi öppnade även julklappar, julklapp och julklapp rättare sagt ett kuvär med pengar som vi alla (jag, mina bröder och mina kusiner) får. Efter det åkte vi hem och öppnade julklapparna som låg under grannen, det jag fick var..
  • Dubbelsängen va en julklapp så den fick jag i förtid.
  • Parfym, Dolce & Gabbana "The one"
  • Underkläder
  • Pengar
  • 2 böker
  • Ett present kort på H&M
Runt 8 på kvällen åkte vi upp till Söderhamn där min pojkes mamma bor. Det va inte roligt att åka just den kvällen, det va snöstorm och man såg knappt något som jag sa tidigare. Där uppe var vi 2 nätter.
-
Och nyårsafton firades hemma hos musses pappas kompis som också bor här i Brunnsäng, Vi åt mat pratade och skrattade, riktigt trevligt folk. Senare på kvällen vart de massa musik och dans, när 12 slaget närmade sig förberädde vi oss med Champange till dom icke gravida och någon slags jordgubbs dryck med kolsyra till barnen och mig! Haha.
När 12slagen äntligen va inne skålade vi och önskade alla ett gott nytt år, sen var det ut och smälla raketer!
Den här nyårsafton vart hyfsad, Hela familjen var utspridda. Mamma skulle jobba från 8 på morgonen till 9 på kvällen den 1 Januari så hon kunde inte åka någonstans eftersom det är bara att lägga sig direkt allt lugnar sig ute, så jag mamma och musse var hos hans pappas kompis. Pappa och min yngsta bror, (Andreas 20 år) dom var hemma hos våran Farbror och kusiner i Järna, min älsta bror (Mattias 23 år) är uppe i säfle hos någon kompis.
Nästa år hoppas jag på en superduper bästa nyårsafton med hela familjen (och då är även underbara Amelia här) och kusiner!

Imorgon ska jag ladda upp några bilder till er, ha det bäst mina vänner. Kram♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0