Vecka

Båda filmerna va super bra, dom rekomenderar jag verkligen! Igår kväll när jag satt och kollar på dom så började jag känna mig jätte hängig ont i huvudet och jag va stekhet, så förkylning eller något är väl på väg. Det va en jobbig natt inatt, vaknade ena gången av att jag frös som en gris och andra gången för att jag svättades rejält.
Imorse vid 7 vaknade jag av att jag va jätte varm ont i huvudet och jätte kissnödig så det gjorde ont, visste inte riktigt säkert om någon var uppe ännu så jag vågade inte gå upp haha! Men till slut va jag tvungen att springa på toa. När jag tog tag i musse för att kramas lite så säger han "Shit va varm du är! det bränns nästan!" Haha kan man bli så varm ? tydligen. Haha.
Så idag blir en slö dag till med film och mys.

Torsdag: Barnmorskan, min brors tjejer kommer hit.
Fredag: inget speciellt planerat.
Lördag: Barnvakt. 11.00-17.00
Söndag: Badhuset med några.

Så ser resten av min vecka ut, Skriver senare ha det bra så länge!♥

kommentera
Postat av: elin

Betala inte heller :)

2011-01-26 @ 21:28:01
URL: http://jjaghetereelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0