Om mig

Jag har nog inte berättat så mycket om mig. Så det tänkte jag ta och göra nu!
Mitt namn är alltså Maria Petranyi som ni säkert redan vet, jag bor i en 5rummare i Södertälje(Brunnsäng) med min mamma pappa 2 bröder och älsklingen. Jag älskar att vara med vänner, köra moppe (roligast om den är trimmad), jag skulle vilja lära mig köra cross! Men nu när jag är gravid så kan jag inte göra så mycket mer än att ta det lugnt och göra lugna saker. Jag vet inte exakt när jag blev gravid men det måste varit i början av sommarlovet som var.
För några dagar sen så fick jag "Förvärkar" och det gjorde riktigt ont kan jag säga. Det höll på i kanske en halvtimme, riktiga värkar i magen som att det verkligen drog och töjdes ut ordentligt. Värkarna kom i vågor. Förut har jag bara haft ont i magen när den växer lixom inga värkar sådär.
Annars känns det hur bra som helst och hon är beräknad till den 12 april. Men jag tror att hon kommer vilja komma ut lite tidigare. Mina bröst har växt mycket, förut var jag väldigt smal och hade inte så mycket bröst. Tror jag gick från 70A till 75B, det ända som är lite jobbigt är att dom är ömma och nu börjar dom även läcka men det är ju roligt att man fått lite större! När jag kollar på mina gamla BHar så skrattar jag för mig själv och tänkter "ojjj vilken liten bh!"
Men det är grymt, jag längtar så mycket!
Kram på er mina fina vänner!♥

kommentera
Postat av: Louise

Å va kul, du har Bf en dag efter mig :)) kul o hitta någon som kommit lika långt :) grattis till bebis!

2011-01-19 @ 07:30:06
URL: http://loojsen.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Vad roligt att ska ha bebis! Jag är också 17 och gravid, bosatt i Järna, pluggar i Stälje. BF 2 juni (v.22) :) hoppas allt är bra med dig!

2011-01-22 @ 21:51:46
URL: http://musiksara.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0