tummen

Snart kommer Johanna hit och då blir det att mysa ner sig i soffan, kolla filmer och äta gott!
Under min graviditet så äter jag jätte mycket speciellt onyttiga saker, måste bromsa ner lite på det känner jag och äta lite mer fiberrikt och sånt.
Hmm.. jag längtar så otroligt mycket till dagen då hon föds längtan blir bara större och större !
I slutet av januari ska jag köpa en sorts byrå till mitt rum som Amelia ska ha sina kläder och allt i. Jag ska även köpa spjälsängsskydd och lite sånt där, tar kort på det och lägger upp det på bloggen sen så får ni se. Nu börjar Johanna närma sig så jag ska stänga av datan.
En sånhär Tummen mobil ska jag köpa som ska hänga över sängen.
Och Tummen spjäl skydd, klicka HÄR för att kolla på dom.



Ha en mysig söndags kväll och alla som får i skolan eller jobbar imorgon säger jag lycka till! KRAM

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0