Tisdag 11 Januari

Idag vart det inte så mycket skrivet. Idag har jag inte heller gjort så mycket, gick och handlade med älsklingen iallafall. Har börjat ta 2 tabletter om dagen nu så hoppas tröttheten går över snart, det skulle va skönt!
Filmen igår vart Date night en ny film från 2010, den var ganska bra men såg inte hela för hade än sån J*VLA halsbränna så jag gick och la mig i sängen, någon som vet något som häljper emot det?
Får väl se vad man ska hitta på nu, hoppas ni haft en bra dag! Kram

kommentera
Postat av: Anna

Samarin hjälper, sen finns det även receptfria tabletter på apoteket som man kan ta, speciella när man är gravid :) testa! :)

2011-01-11 @ 20:04:35
Postat av: elin

sv: tack :)

2011-01-11 @ 20:22:33
URL: http://elinfelicias.blogg.se/
Postat av: Anni Berglund

Samarin ska man inte äta när man är gravid för det är acylsalicylsyra i det. Det jag åt när jag var gravid med oden va Nuvalucol eller hur det stavas hjälper på en gång. Jag hade fruktansvärd hälsbränna innan jag fick reda på vad jag skulle köpa.

2011-01-19 @ 00:55:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0