Nya läsare!

Herre min skapare va det har ramlat in massa läsare idag! Hur kommer det sig? Superduper kul och
hoppas det håller sig. :)
Vi har typ bara kanal 1,2 och 4. Är det fler som bara har dom kanalerna ? Väldigt irriterade.
Äh nu ska jag nog spela sims ett tag tills min underbaraste kommer hem. Får se vad som händer imorgon, antingen följer jag med Musse och hans pappa till Lindköping och kollar på innebandy match eller stannar här o hittar på något annat.
Godnatt på er mina vänner♥

kommentera
Postat av: Sara

SV: Ja jättekul (och att vi bor på samma ställe i princip!). Ja jag är tillsammans med barnets pappa :) min mamma fick en chock, men accepterade och stöttade oavsett val. Min pappa blev jätteglad (bor inte med honom) och resten utav min familj stöttade mig oavsett val. Alla mina vänner tyckte det var jättekul och min klass tycker det är kul, är intresserade och tycker det är spännande. Min vännerkrets har självklart förändrats, man tappar kontakten med några som kanske varit ens bättre vänner, och får kontakt med andra som man inte riktigt kännt innan, det är olika. Vi mår bara bra! Hur reagerade din omgivning?

2011-01-23 @ 10:23:06
URL: http://musiksara.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0