Musik är bra för skälen.

Idag har jag gått 26 fulla veckor, det är inte länge kvar nu!
Känner mig så glad när jag tänker på det. Jag vill att hon ska födas nu, jag är redo men det är ju inte hon ännu.
Igår fick vi en babysitter utav Musses fotbolls tränare och hans fru samt en liten söt klänning, ett par byxor och en pyjamas. Jätte fina saker verkligen. Kan fota dom och visa er imorgon.
Idag har jag suttit halva dagen i pappas data stol och spelat min grymma spotify lista och sjungit för Lillan, hur härligt som helst! Lugnt och fint ligger hon helt stilla inne i min mage och antagligen njuter av lite musik. ♥

Här ska ni få en super låt!

God natt på er, hörs imorgon ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0