Längtan efter det dyrbaraste på denna jord. ♥

Nu är längtan oliidlig! Jag längtar sååå otroligt mycket efter vår fina lilla tjej så det känns som jag ska spricka vilken sekund som helst. Kan tiden gå fortare ?! Hoppas verkligen inte att jag går över tiden det kommer jag inte orka :( jag vill att hon ska komma nuuuuu!
Känner henne hela tiden, direkt hon rör sig bara flyttar armen. Det är så sjukt underbart att veta att hon ligger där inne och snart kommer ut till oss. Men det känns som att den dagen aldrig kommer komma. Men det lär den ju göra! Wips så ligger jag på förlossningen :D åå.. vilken längtan


Idag ska jag inte göra någonting alls faktist, mer än att äta och gå på toa imellanåt. Idag blir en slödag som nästan alla andra dagar men då brukar jag iaf göra något, diska eller tvätta. Städa eller fixa lite med lillans saker. Men idag ska jag bädda ner mig i soffan och kolla film, NU hihih. Min bror har över 100Gig på sin hårddisk som bara är filmer, så det är bara att välja och braka! Ha en underbar Tisdag mina vänner. Big love to you!


(Här ska jag visa er något! så här såg jag ut i Sommras i Ungern för jag va SÅ trött dag ut och dag in. Syns det eller är det bara jag som tycker det? )


kommentera
Postat av: Frida

HAHAHAHAHAH, kolla Marcelo vilken muppig kusin man har ^^ Maria bilden blev bra men du ser övedrivet trött ut ^^ <3

2011-01-26 @ 15:45:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0