Kvällen

Nu så finns det massa gott i kylen och skafferiet! Nu är det snart mat, mamma och min yngsta bror lagar något med kyckling. Något vi inte har testat förut hoppas det är gott men det tror jag, det luktar iaf mumma!
Älsklingen åkte till stan vid halv två så då vart jag helt ensam hemma mycket tråkigt så jag gick och la mig i sängen och somnade som vanligt eftersom jag va DÖ trött efter en ÄNNU sämre natt än dom senaste :( usch, jag vaknade hela tiden flera gånger under natten.
Som ni läste i inlägget innan så har jag börjat läcka mjölk från brösten så nu när vi var på Willy´s passade jag på att köpa amningsskydd. Inte så roligt att få fina fläckar på tröjan!
Bröstvårtorna kan bli väldigt torra, spricka och sånt. Finns det någon speciell typ lotion för det ?

Idag blir jag utan min underbaraste. Tråkigt kan jag lova, en fredagkväll jag planerat att mysa sönder med honom! Menmen det kommer fler dagar. Får mysa med dom andra i familjen istället. Äh nu ska jag gå och äta och roa mig på något sätt! Ha en superduper mysig fredagskväll mina vänner!! Kram♥

kommentera
Postat av: Louise

Jag tror de finns en sådan salva på Apoteket :) men vad den heter minns jag ej :(

2011-01-22 @ 12:09:28
URL: http://loojsen.blogg.se/
Postat av: E.

det är säkert bara att fråga på apoteket!:)) hoppas du får en bra helg! :D

2011-01-22 @ 15:08:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0