Kryssning

Åååh jag vill göra så mycket nu! Det bästa jag vet det är att resa, åka utomlands åka på kryssning vad som JAG ÄLSKAR DET. Jag vill så gärna åka på kryssning nu så det inte är sant. Kryssningar är så j*vla roligt, speciellt om man delar dom med rätt folk. Längtar tills den dagen kommer ;)
Dom här senaste dagarna har varit jätte tråkiga, har varit hemma och kollat på tv setat vid datan lite och sånt där tråkigt. Och imorgon börjar alla skolan mina bröder och älsklingen också SUPER KUL! haha eller inte :(
Nu är Musse och har innebandy match så jaa man får väl roa sig själv eller något.
Hoppas ni har roligare dag idag, skriver nog nåt litet senare så håll utkik ;) Kram på er!




kommentera
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Det var på IF´s hemsida tro det eller ej, försäkringsbolaget :D

2011-01-09 @ 16:20:47
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0