Kör igång en frågestund!

Usch vad det är drygt att vara sjuk! Finns absolut ingenting att göra och ut får jag heller inte gå. Men igår kväll fick jag ingen feber som tur är så kanske börjar friskna till nu får hoppas på det.
Får sätta mig och kolla på film som vanligt och bara ruttna, det är så tråkigt att vara hemma.. menmen behöver man vila så behöver man. Kan säga iaf att imorgon är sista dagen jag är hemma & är sjuk! Sen orkar jag inte ha tråkigt längre.
Det finns inte så mycket att skriva om nu när jag bara är hemma, så vi kan ju dra igång en frågestund! Ni får fråga vad ni vill och hur mycket ni vill, MEN jag har svarat på massa frågor i tidigare inlägg så läs gärna där först så jag slipper svara på samma frågor igen!


kommentera
Postat av: Sara

Går du i skolan?? Btw, tror att du kommer bli en superbra mamma!! :D

2011-01-31 @ 18:35:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0