iväntan på mycket!

Jag vet inte när vi får internet igen, men det är beställt och dom sa att dom skulle jobba så snabbt dom kunde. (får vi väl se hur snabbt det nu är, hehe) Pappa köpte sånt här Comviq Surf så det har vi iallafall men det är ju bara på en data och de är just den här, segare än jag vet inte vad.

Jag äter något hela tiden. Men idag har jag haft väldigt ont i magen så jag har nästan inte ätit någonting alls!
Frukost vid 13.00 och middag vid 17.00. Fast nu har jag gjort pannkakor så jag sitter och äter det medans jag skriver hihi! mums. Skulle göra små mini pannkakor, inte så många men det vart för ett helt kompani! OJ.


SiteTalk mina vänner, registrera er där. Det är precis som Facebook, vad är ni rädda för? Jag tycker ni ska göra det. Sök på mitt namn o lägg till mig små fegisar! hihi.
Jag har skrivit om det tidigare, leta reda på det inlägget och klicka in er på länken!
Nu ska jag sätta mig i soffan och glutta film, ha en fin måndagskväll ! ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0