Film mys

Sitter och kollar på Wild Wild West juste nu med hela familjen plus en av alla kusiner Melinda och hennes kille. Tog lite nya bilder förut som jag tänkte lägga upp nu, jag tänkte göra en bild av alla fyra om ni förstår vad jag menar. Men jag är inte så duktig på sånt där så jag skippade det ni får dom på rad istället men det går väl lika bra hoppas jag.
Så där har ni dom, nu ska jag fortsätta kolla på filmen. Ha en trevlig kväll ! ♥

kommentera
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilken fin mage. :-) Jag vill också ha en bebismage. Hoppas att det blir så för mig snart. :-)

2011-01-10 @ 08:23:50
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Tintin

Supersötamagen! Du är lyckligt lottad!

2011-01-10 @ 11:09:33
Postat av: Jenny^^

Underbar bebismage ! ^^

2011-01-10 @ 12:22:56
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0