/ din emelie

Oj va länge sen man bloggade, så slänger in ett inlägg här!
Nu är vi hemma hos Maria, vi har varit på stan och käkat Nancys as gott!!
Är det bara jag som tycker att det är hur coolt som helst att Maria ska bli mamma?!
Liksom tänk er, ett litet liv som snart kommer till världen finns inom henne, grymt!!
Jag tror nästan att jag längtar mera än henne, jag ska sno henne. ( fast de sa hon va okej )
Jag hoppas du vet att jag alltid kommer finnas här och stötta dig genom allt Maria, kän dig aldrig ensam eller hjälplös genom dethär!! Och tur att Amelia får världens bästa gudmor, visst? ;)
du är stark gumman, fet också för den delen.... Massa med kärlek från mig till dig! <3
hjärtar er

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0