Dagen

Nyss skulle vi åka till Järna mför att Musse skulle skriva på några papper ang. innebandyn byta lag, men nu helt plötsligt så ska vi inte åka längre så jag har fixat mig och allt i onödan inte speciellt kul :/ menmen.
Idag torkade jag färdigt bilbarnstolen och satte på tyget, så nu är den ren och fräsch till lillskruttan ska använda den. :)
Någon som är intresserad av en tävling, tycker ni att jag ska starta en liten tävling åt er ?
Ha en fortsatt bra måndag, ikväll är det Familjen Annorlunda kl 20.00 på kanal4 missa inte!♥

kommentera
Postat av: eemmapeemma

vad för tävling?

jo den har vart bra !:d

2011-01-24 @ 19:03:43
URL: http://emshiie.blogg.se/
Postat av: claudia

Fin blogg&header! =)<3

allt bra med dig? :D

hur gammal e du? =)<333

Kram! :*

2011-01-24 @ 21:12:53
URL: http://bbaasstta.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tävling låter bra :)

2011-01-24 @ 23:00:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0