Busfrö

Det är så gulligt att känna Amelia sparka, hon sparkar väldigt mycket nu. Man kan se på magen ofta när hon kickar till hela magen åker åt ett håll. Love it! Men ibland får man en spark eller något på revbenen så typ det känns som revbenet trycks ut på något sätt. På nätterna då hon sparkar som mest får jag ibland vagga henne för att hon ska sluta sparka så mycket, (Jag trycker på sidan av magen så hon gungar runt där inne) då blir hon lugn. Lilla pluttan! :)
Det är inte lätt att hålla sig när man är kissnödig, det är ett skäl till att jag vaknar på natten hela tiden hon ligger och trycker på kissblåsan så det gör AS ont men jag försöker oftast somna om eftersom jag inte vågar gå upp ensam och älsklingen sover som en stock och det kan ta 10 min innan han vaknar och följer med, usch det är läskigt när det är kålsvart i hela lägenheten!
Ser ut som ett spöke i ansiktet, så jag ska nog gå och fixa mig lite nu!
-
Bjuder på en gammal bild på mig från Ungern 09. :)
Ha det bra fina människor kram♥

kommentera
Postat av: sofie widing

hihi, jaa, ja tkr också de är skit läskigt att gå på toa mitt i natten när de är helt mörkt :O

hehe, gulligt :P <3

2011-01-22 @ 19:03:13
URL: http://sofiewiiding.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha känner igen dedär med revbenen, de känns så fruktansvärt obehagligt! Dock har min lille minskat lite på sparkandet, nu äre mest att knö som gäller :P men ibland känner jag en liten häl eller något som trycker håårt strax över naveln! Gud ja är också jätte rädd för o gå upp själv, men i stället har jag alltid tänt på toa så de lyser upp hallen, då går det bättre ^^

2011-01-23 @ 10:42:10
URL: http://loojsen.blogg.se/
Postat av: viktoria

är du ska du fylla 18 i år ?

2011-01-24 @ 07:24:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0