Bärsele ?

Just nu längtar jag bara till den 27 januari då mamma får lön och vi ska åka iväg och köpa en byrå samt saker till Amelia, jag läntar tills jag får göra iordning i mitt rum! Jag vill fixa allt nu, ställa spjälsängen och bädda den.. men det är ju lite för tidigt än. Får helt enkelt vänta till mars iallafall. Spjälsängsskydd ska jag iallafall köpa nu och säng mobil. Får väl se om man hittar lite små plock, det gör jag säkert! Oh juste, jag har inte berättat att min bror har köpt en bärsele eller vad det heter, haha håller inte koll på alla namn på allt. Iallafall så köpte han den i Ullared när han var hon hans tjejs pappa. Det va gulligt av honom! Det var ganska länge sen också faktist, 2 månader kanske(?)

-




Nu är det dags att fixa sig, får se om jag ska iväg ner till Musses pappas kompis och kolla på några tröjor. Om Musse har lust. Annars ska jag ner till affären och handla lite och sen ska jag träffa Emelie. Ha en bra dag så skriver jag igen lite senare! Kram på er♥

kommentera
Postat av: E.

oj nu börjar magen bli riktigt stor! känns det bra? :) gör det mycket ont att vara gravid :)!? när ungefär kommer bebisen? vilken månad? :) jag undrar även en till sak! brösten växer väl väldigt mycket när man blir gravid? är det jobbigt?

2011-01-13 @ 18:46:49
Postat av: nathalie

kan du inte berätta lite om dig själv i ett inlägg? typ vart du bor och när du blev gravid och när bebisen kommer och så? jag har precis börjat läsa din blogg och kan inte hitta någonstans information om dig :P hade varit roligt att läsa :)

2011-01-14 @ 08:52:51
Postat av: SOFIA

Produk Tävlingen är nu avslutad! Kika in om du blev den lyckliga! Annars tack för att du deltog och missa inte tävlingarna som kommer dyka upp allt mer! Ha en toppen Fredag! KRAM

2011-01-14 @ 10:31:22
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Caroline =)

Ååh vilket söt mage :)

2011-01-22 @ 17:36:52
URL: http://carolinelovedavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0