Lillagumman

Har inte så stor lust att skriva något då jag inte vet vad jag ska skriva om riktigt! Men någonting får jag väl ta och skriva. Amelia sparkar runt ordentligt där inne, jätte mysigt! Igår storstädade jag hela mitt rum, det behövdes verkligen.. nu känns det som att det inte finns en ända damm ludd där inne men det gör det ju så klart. Usch det känns verkligen i kroppen idag att man slet som ett djur igår!!
Nu är det inte långt kvar tills det är dags för lillan att komma, så jag ska börja förbereda tvätta lite kläder och sånt. Har inte fått min byrå än men den 27 så nästan måste jag få den eftersom alla Amelias kläder och blöjor ska vara i den så hinner inte köpa den den 27 mars eftersom jag kan föda vilken dag som helst då! Lilla pluttan. ♥
Jag vet inte vad det är för konstigheter men alltid på vardagarna är jag trött och vill sova, men på helgerna är jag super pigg och vill hitta på massa saker.. hur kommer det sig? :P konstigt..

Jag kan ta lite kort på min mage imorgon åt er så ni får se!
Ha en fortsatt bra kväll, kram på er♥

kommentera
Postat av: anonym

lägg ut bilder på din mage :)

2011-02-10 @ 13:19:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0