Lördag 26 februari.

Ska ta och skriva ett litet inlägg. Igår så skruvade min älskling och älskade bror ihop spjälsängen, den blir jätte bra! Jag ska ta massa foton sen och visa er för jag ska få låna Fannys digitalkamera super bra!! På Tisdag kommer min byrå så då ska jag börja fixa mitt rum, ta ut alla möbler och storstäda en sista gång innan lillan kommer, sen möblera om lite. Kommer bli super kul att göra iordning.
Jag har valt ut små kläder till Amelia som jag ska ta med till förlossningen men dom måste jag tvätta innan, är det bättre att ha tvättmedel/sköljmedel som är helt utan parfym eller typ flytande tvättmedel till hennes kläder??
Jag är verkligen så taggad på att hon ska komma snart och jag bara längtar!
Men bilder kommer iallafall när jag fått kameran, :)
Igår fick jag mitt paket jag beställt från H&M med kläder, SUPER snygga. Fast ett par av byxorna var för små runt midjan men dom lär passa bra efter förlossningen!
Idag ska jag färga mitt hår och måla mina naglar, eller jag ska fråga Fanny om hon har lust att hjälpa :)) annars ska jag nog inte göra nått speciellt, bara ta det lugnt :)


Ha en bra dag! Kraaaam

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0