Livet kan börja!

Något jag verkligen inte tycker om är när folk kommenterar och säger massa saker angående att jag ska få en bebis och saker dom lixom inte har en susning om. Speciellt folk man inte ens känner som man inte har träffat eller pratat med förr! Kommer och säger att det är synd mitt liv är förstörd ojoj du har inte ens levt halva ditt liv och sånt där. Det är bara tröttsamt! Jag lever MITT liv på MITT sett, andra kanske tycker om att vara ute på krogen och supa skallen av sig. Åh jag blir så trött på såna människor. Jag kan ta kritik och det har jag gjort sen jag bestämde mig, men att folk säger att jag kommer misslyckas och att bara för jag inte har något jobb så kommer vi inte klara ekonomin, hur fan vet ni det liksom? tänk om vi är sten rika, eller vad som helst nämen ni förstår principen!
Och allas liv är olika, jag tycker inte om alkohol så det spelar ingen roll om jag t.ex inte för dra ut på krogen varje helg, är hälldre hemma med mitt barn och tar hand om henne. Vissa tror att jag typ kommer sluta leva bara för jag skaffar ett barn ? Det låter ju väldigt vättigt.. Den dagen jag fyller 18 ska jag ut på krogen, och det kommer jag att kunna göra. Den dagen jag vill gå ut med en kompis kommer jag kunna göra det. Den dagen jag vill åka till Heron för att se på bio eller ha roliga med vänner KOMMER JAG KUNNA DET. Bara för det är JAG som är mamma till ungen betyder ju inte det att inte t.ex min mamma eller min bror kan vara barnvakt då och då, det vill dom gärna samt hur många andra som helst vill vara det så .. men ni som säger att jag inte kommer kunna göra någonting får ni ingen hjälp överhuvetaget eller? Synd isåfall alla behöver hjälp ibland. Jag är grymt lycklig och längtar så otroligt mycket tills förlossnings dagen är här, mitt liv kan INTE bli bättre. Alla som finns för mig och stöttar mig ni är värda guld, jag älskar er alla!
Det var det jag hade att säga nu, tack för mig hörs imorgon! ♥

kommentera
Postat av: johanna

Jag kommer finnas här för dig o amelia nu o för alltid! <3

2011-02-03 @ 22:45:24
Postat av: maria

Du har alldeles rätt i att även unga klarar av föräldra rollen bra!Att bli mamma har inget med ålder att göra. Det finns unga föräldrar som klarar det utmärkt, se bara på Denize som har bloggen Denize.se Önskar dig lycka till!

2011-02-03 @ 22:56:08
URL: http://husetfullt.babyblogg.se
Postat av: sofie östman

jag känner dig inte eller så men jag läser din blogg ibland för att den är inspirerande och jag måste bara säga att jag tycker att du är en så fruktansvärt stark och modig person! slå ifrån dig allt alla säger som är negativt och ta åt dig det som är positivt, och jag lovar dig att det är många som ser upp till dig för det du vågar och valt att göra. håll huvudet högt och lycka till maria!

2011-02-07 @ 21:03:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0