Egoboost!

Nu är jag hemma igen mycket skönt, är trött trött. Cailey va lugn och snäll inget tjat eller skrik. :)
Jenny har en ipad så jag frågade om jag fick kolla lite på det, ganska cool pryl det är som en iphone fast mycket större. Om man gillar att köpa onödiga saker så kan en sån vara rolig annars ser jag ingen anledning till att köpa en sådan faktiskt. Dom kom ju hem från Mauritius för ett tag sen och jag bad Jenny köpa nå snyggt armband därifrån, jag älskar armband från andra länder eller armband överhuvudtaget! Fick 2 styckna jätte fina, och så fick jag en knallrosa AS frän klocka!
Jag lånade boken "Egoboost" som Blondinbella har skrivit, vet inte riktigt om den är bra men ska ge den en chans iaf.
Imorgon ska jag iväg till sjukhuset för att göra ultraljud kl 15.00, ska bli så roligt att få se min lilla ängel igen! ♥

kommentera
Postat av: Anna

Varför ska du göra ett ultraljud ? Jag väntar själv barn och man får ju bara ett ultraljud under graviditeten. Är det något som är "fel"?

2011-02-16 @ 10:14:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0