Påsk afton - Grillning och sol!

Idag har vi varit iväg till Pancho, svärfars kompis. Där grillade vi och umgicks allihopa och hade det väldigt trevligt!
Jag Marcelo och lilla Amelia fick ett "påsk ägg" utav Tomas och Marzena. Amelia fick ett gossedjur (kanin) och vi fick lite godis. :) Idag har varit en toppen dag!
(Musses pappa heter Tomas och tomas flickvän heter Marzena) Imorgon tror jag att vi ska iväg till Tumba om jag orkar, för att hämta bröstpump hemma hos Marzena. Har en väldig mjölkproduktion så måste börja pumpa ur lite.
Nä nu måste jag ta hand om mitt lilla liv, ha en toppen kväll kära vänner! Glad Påsk. ♥



♥ mitt liv ♥

kommentera
Postat av: Angelica

Ni är såå fina :)

2011-04-23 @ 22:34:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0