trött tröttttt

Helluu bloggen!
Är så jävla trött så kan inte ens tänka klart..
Idag började vi skolan kl 2, mamma väkte mig 11 men jag låg kvar o sov tills halv, då gick ja upp åt frukost o gick o la mig igen. Helt seriöst, de e fan så mycket jobbigare att gå upp typ 11 och gå till skolan o va där tills 5 typ. Jag va helt slut orkade inte ens göra pajen vi skulle, Ost- och skinkpaj och köttfärspaj, dom delade in oss i två grupper. SÅ klart fick ja göra äcklig ost o skinkpajen bläää haha :P
Klockan 6 skulle vi haft föräldrar möte men dom sa att vi fick gå när pajen va klar så jag åt och gick haha, pallar inte sitta på skit möte om man får gå lixom. Drog iaf ner till centralen med Josefin för hon skulle kolla när tåget gick till järna, sen träffa vi Chrille också :D
Riktigt kul !
Jag är så jävla trött så om jag lägger mig skulle ja somnar DIREKT.
Orkar inte skriva mera idag, sry för ja inte skrivit nått innan men har som sagt inte vart hemma!
Ha det bra, gonatt ♥

kommentera
Postat av: Beatrice

God morgon! :) allt bra ? :) <3

2010-09-21 @ 07:49:03
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0