Nånting ?

Helluuu bloggen ,
En sak jag inte fattar är att jag vill skriva blogg och jag börjar göra det, håller på kanske 2 veckor sen orkar jag inte längre. Sen får jag suget igen efter kanske 2 månader och så håller de på så där hela tiden, irriterande !
Skulle vara lättare och bara skriva på hela tiden, men de finns inte alltid saker att skriva om och sånt som ni folk tycker är intressant!
Ska försöka vara aktiv nu men de kommer väl bli som vanligt ändå men vi får se :)
-----------------------------------------------------------

Idag har jag inte gjort ngt speciellt, vart hemma och tagit de lungt och laddat grafterna för den kommande veckan!
Förra året gick jag på iv i colin leclair gymnasiet (tälje gymnasiet) och då hade jag högst 2 lektioner per dag, vissa dagar bara 1 lektion så då började jag 11 och fick hem 12. Kunde alltså gå upp runt kvart över 10, inga problem!
Så va det i ett helt år, från sommarlovets slut tills nästa sommarlov, man blir ju van vid sånt.. Så nu är de grovt att gå upp kvart i 7 och sluta 3, lägger mig runt halv 11 helt okej tid för mig. Är inte så trött på morgonen om jag sovit bra, men eftermiddagen ska vi inte ens prata om! hemskt .. vill bara hem och sova sova sova. Men nu börjar jag bli van vid tiderna som tur är!
Men en sak är ju oxå att jag är gravid, då blir man väldigt trött !
Är typ i vecka 10, kommer bli helt underbart när det är dags !

Ha det bra, ciao ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0