Ledig på fredagar!

Godkväll käraste vänner!

Täänkte precis gå och lägga mig för att orka upp till skolan imorgon, och så fick jag reda på att vi är lediga på fredagar. jävligt skönt MEN hade sett fram emot att gå till skolan! menmen, kommer en vecka till snart :)

Hockeyn började 7,  först skulle ja inte åkt för ja inte hade busskort. så ja ringde pappa och frågade om han kunde skjutsa mig om jag damsög och diskade, KLART har gör de om ja  gör de värsta jag vet. snällt?
De va skit kul på hockeyn iaf, träffade underbara vänner och heja hihi!
Och nu är ja hemma och har tråkigt !
Ha en fortsatt trevlig kväll !

tja DÅ♥
Pussiluss

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0