Gravid

En sak bara ganska stor sak :)
Sa ju i ett av inläggen att jag är gravid ! är som sagt i ca vecka 10 - 11, känns jätte bra och ska bli grymt :D
Och JA jag ska behålla de, den 10 november ska jag på ultraljud, och då får ja reda på om det är en kille eller tjej. Jag vet inte vad man ska kalla "den" haha jag säger bara den, kasnke låter lite elakt, BEBISEN kommer i början nångång i april tror jag, vet inte helt säkert eller ja de är beräknat då iaf :)
kommentera gärna!
ciao♥

kommentera
Postat av: Anonym

Shit? Ofta du är gravid? Grattis isf :) vem är pappan och vad säger din mamma om det?

2010-09-14 @ 14:30:26
Postat av: Mirjam

ofta du e gravid :O! Grattis förfan!

en fråga bara, hur fan ska du klara av skolan när bebisen kommer :o kommer det inte bli tufft:O?

2010-09-14 @ 17:45:46
Postat av: katrisuominen

oh är det sant?!

stort grattis isf! :)

2010-09-14 @ 21:22:36
URL: http://lackii.blogg.se/
Postat av: Caroline

Måste bara fråga EN fråga: Är du berädd att ge upp ALL din fritid? då menar jag ALL du hinner knappt duscha, du får inte äta i fred knappt gå på toa ifred... De e jätte gulligt med ett barn, men de e väldigt krävande.. Du kommer inte hinna vara med dina kompisar.. väldigt sällan iaf.. tro mig jag har en son på 10 månader och jag e nyfyllda 18... Lycka till!

2010-09-17 @ 20:04:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0