vinterkyla

Hej kära vänner, Jag mamma Andreas och Fanny gick iväg till Weda Willys och handlade massa mat och sånt. Köpte lite jordgubbar har inte ätit en enda jordgubbe sen förra sommaren så jag sa att de skulle ja bara ha, haha! Gottgott, Andreas vill att vi skulle äta chillikonkarne eller va fan de heter, men jag avskyyyr det:O.. så jag köpte frysmat ist köttbullar ! :D Och när vi va nere vid willys, det finns ju massa andra små affärer där med så vi gick in på Babyland och kolla massa bebis saker, jäääätte söta! Ville bara köpa köpa allt direkt haha :D Men det är ju så jääävla kallt ute! jag fattar inte.. känns som värsta vinterkylan ju! redan.. :S helt sajk, frös sönder om benen :O ska man behöva ha tärmobyxor ? HAHA, :/ usch och fyyy för kyla :( Skriver senare puss på er♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0