varför måste de alltid finnas rubrik ?!

Sha folket!
Ska väl ta och skriva ett inlägg. Idag har jag vart i skolan, vi har haft kök så vi fick göra 2 såser, grundsås och vitvins sås tror jag det va. Mitt minne är bra men kort haha! När skolan slutade åkte jag till stan och åt på Mc donalds med en kompis sen tog jag bussen hem. Jag satt kanske vid datan en timme sen höll jag på somna så jag gick & la mig en tag, och såklart ringer hem telefonen fucking hela tiden, jag får spasmer på den!! Jag har iaf slutat svara i den haha. Vaknade för en halvtimme sen kanske och nu har jag ätit och är mätt i magen.
Sitter och lyssnar på en låt, den är gammal men den är bara så jävla bra!

Love♥ /m

kommentera
Postat av: sandra

älskar den låten!<3

2010-10-05 @ 18:13:35
URL: http://bajentjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0