Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Känner att jag inte lagt upp den där överraskningen jag sa att jag skulle göra i ett tidigare inlägg, jag fick hjälp av Jenny (caileys mamma) att ta kort men bilderna vart suddiga så ska ta nya imorgon. Hoppas bara dom blir bra den här gången! På måndag har jag prov i kök så det måste jag börja plugga på, måste få med mig boken hem imorgon!!
Idag gick jag inte till skolan för jag mådde inte så bra :( inte på grund av graviditeten utan de va en annan sak, men hoppas det har gått över tills imorgon. Så ska nog bara ta de lungt idag, om jag kanske inte går ut en stund lite senare. Nu ska jag nog ta ngt att äta sen spela TheSims 3. Måste bara säga.. JAG HATAR SPOTIFY REKLAMEN!!! Ha det bra mina vänner! :)
Pease & Love♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0