Svar på tal!

Nu är de söndag och jag har inget för mig just nu så jag tänkte att jag skulle svara på frågorna!
(vissa frågor kan jag inte svara på av olika skäl)

1. 
Vad kommer barnets pappa ha för ansvar?
Är han villig att ta sitt ansvar?
Svar: Pappan till barnet kommer ha fullt ansvar som en pappa ska ha, Det hoppas jag att han är!

2. Är du nykterist?
Svar: Ja, jag hatar alkohol så dricker aldrig!

3. Vad önskar du dig just nu?
Svar: Just nu önskar jag mig.. Massor med pengar! haha

4. Ska du döpa barnet?
Svar: Alltså döpa i kyrkan ? isf, jag vet inte, men jag tror det!

5. Vilket land vill du besöka?
Svar: Jag vill besöka ganska många länder, men om jag ska välja ett så blir det nog Thailand ! :)

6. Vilket språk skulle du vilja kunna?
Svar: Jag skulle gärna vilja kunna mitt modersmål, Ungerska flytande.

7. Hur känns de att vara gravid?
Svar: Det finns ju flera sätt och se på det, hur de känns liksom att ha något i magen eller tanken på att vara gravid och att man ska få ett barn! Men det känns bra på alla sätt, helt underbart! :)

8. Kommer pappan hjälpa till med barnet?
Svar: Ja, pappan kommer hjälpa till ! :)

9. Är du verkligen villig att offra all din fritid?
Svar: Nej det är jag inte.. Men nu är det som det är och jag tänker inte ta bort mitt barn så det är bara att kämpa!
-

Det va dom flesta frågorna. Ni kan absolut fråga saker när som helst men jag vet inte när jag svarar på dom då!
Hoppas ni fått fullständiga svar så ni blir nöjda, annars är det bara att klaga hah! :)

Love♥ /m

VAd kommer barnets pappa ha för ansvar?
Är han villig att ta sitt ansvar?

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0