sminkvideo

Fick ett videoklipp av en vän så jag satt och kollade på det nyss haha!
Hon gjorde ju denna video för att några hade frågat hur hon sminkade sig.. inte så intressant. :O
Jag tycker de bara ser patetiskt ut, hon vet ju inte vad sakerna hon använder heter.. hon säger pensel till en rougeborste lixom .. :P


Har inte fått någon present av mamma och pappa än men de får jag lite senare! Fick iaf lite saker av Johanna min brors kompis. Lägger in kort imorgon på allt! ;)
Love♥ /m

kommentera
Postat av: tihi

HAHAHAHAHHA, stördaste filmen någonsin fittavad jag skratta! driver hon eller är hon seriös?

2010-10-11 @ 14:03:58
Postat av: jennie ;)

hon är ju vidrigt ful xD

2010-10-13 @ 16:16:02
Postat av: Ullman

fan är hon helt störd elr? :O shit helt sjuk video:O fan skrattade mig igenom helaxD

2010-12-15 @ 15:00:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0