satans kallt ute..

Jävla skit väder jättee kallt, om det ändå ska vara såhär så kan de bli riktig vinter! Jag kommer frysa sönder imorgon bitti när jag ska iväg till skolan:O, har ingen jacka för har inte fått min vinterjacka än men jag HOPPAS den kommer i veckan annars dör jag! (känns det som) lånade musses fjällräven några dagar hade hoppas på att få ha den till jag fick min jacka. Iallafall så har han sålt den nu så de är ju jätte kul :P så får hoppas de inte är föör kallt imorgon..
Har varit jävligt seg idag & irriterad men vet inte varför :O längtar tills klockan blir halv 11 så jag kan gå och lägga mig :)
Godnatt på er, Love♥



kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0