Ny jacka

Juste ! förlåt att jag glömde berätta det, men igår fick jag min efterlängtade jacka äntligen! jätte snygg och skön, men de finns ETT problem.. ganska stoort problem i mina ögon, På ryggen av jackan så ska de lixom gå att spänna så att det blir en "rumpa", men det har typ släppt på något sätt så det är GROVT fult det ser ut som man har värsta pösiga ryggen haha:O, men det finns en till jacka som är röd ist musse sa att de va snyggare så om jag kan byta så hoppas att den är hel och bra! Jackan är i storlek xs, lite för stor men de får gå iaf :) Nu har jag ju fått en annan mobil, så har en lite bättre kamera iaf så kan ta kort imorgon! Det är JÄÄTTEEE kallt ute så jag måste ha jackan, och jag har behövt den länge nu och har använt massa andra under tiden den va på g hit, så vill bara ha min jacka NU hel och perfekt!!
Godnatt nu ska jag verkligen sova.. puss på er♥

kommentera
Postat av: sofie♥

ja, de kan ju va bra att ha en varm jacka jue.. och de känns som om de nyss va sommar så tiden går vääldigt foort om man får säga de :P

Sv: jaa de är miin kanin ;)

2010-10-17 @ 08:52:11
URL: http://sofiewiiding.blogg.se/
Postat av: lindae

" Jackan är i storlek xs, lite för stor men de får gå iaf "

Om du är gravid så kanske du bör köpa en till jacka till vintern, för du kommer ju växa och ha mage snart ^^ hah

2010-10-19 @ 08:38:43
URL: http://llindusfindus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0