Lycka

Nu har jag kommit hem från Jenny, det va trevligt där idag faktist! Cailey va ganska lugn och inte lika jobbig som hon brukar vara. Precis när vi satt på I taket lyser stjärnorna så kom såklart Jenny hem, men vi fortsatte kolla på filmen kanske lite mer än en halvtimme skulle jag tro. Sen gick Jenny ner och köpte "middag" till sig och en varsin glass till mig och Zabina ! mums, taack för den! :)

Har fått jätte mycket saker (bebis saker) väääääldigt mycket, eller ah jag har fått lånat också, idag fick jag lite mer saker nappflaskor och hakklappar. När jag gick in i mitt rum såg jag även att jag hade fått hem vagnen som Fanny (min brors flickvän) och hennes familj hade fixat iordning till mig! 100 kr kostade vagnen, skiit bra och den är ju perfekt!! :D Nu har jag även bestämt namn båda kill och tjej namn vad bebisen ska heta..

Killnamn: Diaz
Tjejnamn: Amelia

Tycker om dom namnen. Jätte gulligt!
Här kommer lite bilder :)






Speldosa som spelar "blinka lilla stjärna"


Speldosan och Tummen vagnsaken fick jag utan Fanny, jätte gulligt TACK! ♥





För vagnen och att ni hjälpt så mycket vill jag tacka Fanny, Annelie och Uffe !!♥

Nu ska jag springa och tvätta mitt hår sen måste jag sova, har skolfoto imorgon halv 10 ! Ha en fortsatt trevlig kväll mina kära friends.
Pease out♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0