Godmorgon!

Idag vaknade jag av mig själv klockan 10! helt otroligt, har aldrig vaknat så tidigt av mig själv :D Om man öppnar min dörr så har man 3 stora fönster direkt i nyllet typ så jag såg att det va SNÖÖ, men jag fattade itne först jag kollade lixom ut o såg på träden att dom var vita sen typ vakna jag o ba SNÖÖ!!:D:D:D typ så ;)
Älskar snöööö har längtat & och jag längtar ännu mer tills julen!!! :D Nu ska jag bara njuta av vädret o gå ut senare!  va myysigt det är hih med snö♥
Snow out

kommentera
Postat av: sandra

grattis till graviditeten :) Kan man inte få se lite mag bilder? och kommer du uppfostra h*n helt själv eller är pappan med i bilden? :)

2010-10-22 @ 15:30:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0