Frågestund

Vissa säger till mig hur jag ska klara det och att de kommer bli mina föräldrar som tar hand om mitt barn, jag har fått höra ALLT man kan tänka sig. men jag bryr mig faktist inte vad ni tycker, ni får tycka precis vad nu vill! :). Jag har beslutat att behålla lillen, och jag kommer kämpa. Det behöver inte alltid vara svårt att ha barn, de beror helt på hur bebisen är.. är den skrikig o gnällig blir de nog jobbigt till slut men de är ändå ens barn. Jag längtar väldigt mycket till den 14 okt så jag får veta hur gammal bebisen är och till den 10 nov då jag förhoppningsvis får veta könet. Då blir de att köpa massooor med saker oo va ja längtar tills de är dags!
-
Jag tänkte ha en liten frågestund så ni får gärna fråga om ni undrar något om detta eller kanske nått annat. Tänkte att jag skulle ta och svara på frågorna på Söndag den 10 okt. De är ju så här också att då fyller jag år! Grattis till mig! :)

Love<3 /m

kommentera
Postat av: Carro

Jag har väl egentligen ingen fråga men jag tänkte att jag skulle ge dig tips. Du ska ju helst inte äta shusi (eller hur de stavas) när du är gravid. Och när man kollar könet på barnet så är det bara 99% säkerhet. Så mitt tips till dig är att du ändå köper naturliga kläder. Inte allt i rosa eller blått. Om du förstår vad jag menar. Det måste vara underbart att ha sina föräldrars stöd o jag tror att du kommer att fixa det men var inte rädd att ta emot hjälp oxå..

2010-10-06 @ 13:58:19
URL: http://minfamiljeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0