feeest

Min kusin hade fest igår, för han har fyllt år och tagit studenten. Det va faktist grymt kul! mycket folk :D
Idag ska min boooyfriend ha innebandy match så vi ska åka och kolla på den sen ska vi hem och göra mat, min bror är med sin tjej i Falkenberg och min andra bror och min pappa ska på kryssning idag, jag vill oxå på kryssniing!!!!!! orättvist haha, men lite skönt ska det bli hihi!
Imorgon ska vi åka till affären och köpa målarfärg och spakel och allt till mitt rum, så vi kan börja ngn gång! läängtar tills det är klart! :D
Nu måste jag fixa mig, puss på er !♥

Jag älskar min pojkvän! <3

kommentera
Postat av: Anonym

Vem är din pojkvän då:)

Grattis:D

2010-11-01 @ 20:54:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0