.!.

Go´kväll folket!
Orkar egentligen inte skriva blogg idag men jag gör de ändå så ni för ngt att läsa :)
Min dag har sett ut såhär, Först skola hade idrott de va faktist kul vi typ stretcha eller hur de stavas, sen hade jag matte. De är så typiskt att alltid ngn i klassen ska börja kasta små bitar sudd och skit, blir så irriterad på det! Han som kastade fattar typ as trögt så jag tog hans mobil för han skulle sluta, men de va ju inte värt för han tog min lite senare.. Och jag fick inte tillbaka den heller.. Åkte lixom till centralen käka lite sen kom jag på att jag måste hem o äta o fixa mig för ssk match, så jag sa till honom att min pappa skulle skjutsa mig o hämta mobilen o då fick jag ju den direkt! ;) Sen åkte jag typ hem ät lite fixa mig och drog till sskmatchen med MariaEriksson. De va grymt! SSK vann med 3-1 mot djurgår´n !:D
Nu är jag helt slut, funderar på att sova snart haha.
Orkar inte skriva mera.. nu har jag iaf skrivit ett inlägg idag! :)



Gonatt mina vänner!
Love♥ /m

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0