Bra skit

Hej folket!
Precis hem kommen från stan, fick med mig lite saker hem som vanligt! En leopard färgad kofta, väldigt fin. Svarta thights, hårfärg, underkläder, och en mascara!
Har inte lagt ut bilderna på dom andra kläderna jag har köpt förr några dagar sen, men för de första så har jag inte haft tid att ta kort, plus så har jag typ världens sämsta kamera! Får fråga om jag får låna min brors mobil, 8 megapixel, bättre än inget.. hoppas bara han låter mig låna den ett tag, men ska försöka hinna göra det imorgon :)
Nu ska jag vänta ett tag tills magen börjar kurra å då ska ja äta pommes o korv mums. :D
Det har varit en trevlig dag på stan med mamsen! i love you mum♥
-
Kollade runt lite på facebook och en gammal lärare från Rosenborg skolan hade lagt upp sveriges roligaste klipp, tkr jag, jag inte hel svensk men jag är ju född i sverige ! Jag tycker den här videon är grym iaf! typiskt svenskt :)

Nu har jag inte så mycket mer att skriva, så vi hörs antingen senare ikväll eller imorgon!
Love♥ /m

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0