Bööööcker

Jag älskar att läsa, har och har läst den första boken "pojken som kallades det" och iaf den är SKIT bra, ville aldrig lägga ifrån mig boken, så jag ska köpa dom 2 fortsättningarna! Och så sa Zabina att hon visste en as bra bok jag borde läsa så den ska jag oxå köpa! :)
En enda kväll, det är den boken zabina tipsa om! :)

Senare vid 7 tiden ska jag och Zabina ner på stan och vara barnvakt idag igen, va de igår oxå. Nu ska jag äta bullar och dricka mjölk! Tjingeling♥

kommentera
Postat av: Carro

Tips om flera bra böcker. I det tysta, bakom stängda dörrar, Otryggare kan ingen vara, 14 år till salu, såld... Kan ge dig fler tips då jag själv älskar att läsa böcker. Spec verklighets baserade. Just de. Gömda, Asyl, Mias hemlighet o Emma, Mias dotter är oxå skit bra böcker..

2010-10-22 @ 11:26:58
URL: http://minfamiljeblogg.blogg.se/
Postat av: mirjam

pojken som kallas det, den e sååååå grymt bra!

2010-10-22 @ 15:40:50
Postat av: Maria

Dom böckerna med pojken som kallades det dom är så ruggit bra alltså :)

har alal 4 böcker coh har läst alla om och om igen :)

2011-01-22 @ 15:34:28
URL: http://lillaforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0