Bilbarnstol

Skulle egentligen inte suttit vid datorn, tänkte att jag skulle skriva blogg imorgon istället men en kompis ringde och undrade om jag va intresserad av en Bilbarnstol, väldigt bra skick nästan aldrig använt. Det är ju skit bra! ;) Hon säljer den för 1000 as bra, så ska fixa pengar sen är det bara att köra på. :D
Kan lägga upp bild på den imorgon, orkar inte gå in igen och leta upp bilden för 3dje gången på 5 min :P
Nu tänkte jag tvätta bort sminket och sätta på mig myskläder! sen är det snart dags att sova, ska upp 9 imorgon och dra iväg till jenny hämta cailey sen ska vi iväg till Västergård och kolla på innebandy! Hoppas bara hon inte tycker det är fööör tråkigt och börjat gnälla.. :( Nu ska jag stänga av denna plåtburk!
Godnatt världen!♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0