beebis !!<3

Hej alla vänner! har precis kommit hem från barnmorskan. Har ju varit på ultraljud! :D Jäääätte roligt att se min lilla bebis där inne i magen, :) Längtar tills nästa gång som är den 10 november :D Man kunde se ryggraden och hur hon/han lyfte upp armarna o hickade gjorde den också oooh va glad jag är hur gullig som helst !!:D:D:D längtar bara tills den är ute! Efter det gick jag och mamma till Apoteket för min hud är grovt torr, vet inte varför de har bara blivit så helt plötsligt så behöver en bra riktig salva, sen köpte vi hårspray och tvål inne på HM :) Efter det gick vi hem till Jenny, Det är Caileys mamma hon som jag va barnvakt åt igår och ska även vara det idag! Fick lite leksaker och kläder o lite sängkläder och täcke av Jenny jätte snällt! Ska även få låna dom andra sakerna jag visade förut, säng babygym barnstol och lite smått och gott! :)
Har bytt mobil med jenny så nu har jag en Sony Ericsson w508 och hon fick min touch! skönt med en normal telefööön!




Har fortfarande saker i huvet som jag ska skriva men det tänker jag inte göra nu för då har jag antagligen inget att skriva om senare! så ni får ha det bra så länge.
LoveLove♥ /maria

kommentera
Postat av: sofie:D<3

haha, jag hade okcås en touch förut men den gick bara sönder gick inte och skrive med elr någonting, så jag har typ också fått en ny mobbil för typ 3-4 veckor sen :P haha

2010-10-14 @ 14:14:43
URL: http://sofiewiiding.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle inte du kunna sätta ut en bild på magen och ultraljudet? :)

2010-10-20 @ 12:51:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0