Långa promenader!

Nyss så skrev jag ett inlägg, de va ganska långt.. sen SÅKLART ska man komma åt nån jävla fittknapp så allt försvinner! DET är en sak jag hatar med datorer! Jag testar trycka på dom tangenterna jag råka komma åt men då händer det ingenting :S man blir förbannad.. Men iallafall! Jag är sveriges största latmask men det ska det bli ändring på, det kanske inte kommer direkt men jag ska börja gå promenader haha, jag är inte aktiv alls och man ska träna och hålla sig igång när man är gravid, så det ska jag göra. Igår hade jag jätte många besökare, REKORD. Var det så intressant? kommentera!
Jag vet ju knappt va jag ska skriva, det är därför jag inte skrivit på ganska länge.. ;) En sak kan jag säga!! Nu är mitt rum färdigmålat, de vart skit fint! Jag ska bara köpa nya möbler och massa sånt smått sen är rummet helt klart! :D Vet inte vad jag ska skriva mer men nu ska jag gå och väcka sömntutan, han ska inte sova hela dagen :)
Ha det bra, puss på er! ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0