20:43

God kväll allihop! Förlåt för att jag inte skrivit något idag men jag har inte suttit vid datan. Idag gick vi iväg till Willy´s igen. Fast denna gång köpte jag blöjor, mat och annat till Amelia eftersom det är den 20de.
När vi var på väg hem så började det regna som sjutton, vi blev ganska så blöta haha. Nu sover Amelia och jag får lite fri tid. Min mormor var här och hälsade på idag! Hon bor i Nora som ligger ca 2 timmar här ifrån så jag träffar inte henne så ofta.
Imorgon har jag inget planerat, vette sjutton vad jag ska hitta på.. imorgon kommer jag och Amelia vara ensamma. Nått måste vi hitta på, vi åker förmodligen till Johanna, Jimmy och lilla Theo om dom inte har någonting för sig! Hoppas inte det.
Imorgon när det min tur att gå upp med Amelia. Snart börjar Criminal Minds, nu säsong så jag säger god natt till er! ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0