Party and party and party...

Nu har denna dag också sprungit förbi. Läkarbesöket gick bra efter det åkte jag och Melinda hem till mig. Vid 16.00 tiden så kom Melindas pojkvän också, killarna satt och spelade NHL. Jag har fixat och donat lite här hemma inför imorgon, jag rensade även min garderob. Det vart 3 fulla kassar som jag ska slänga. Så mycket kläder man samlat på sig under det 2 senaste åren som jag inte ens tycker om.. Nu är det iallafall ordning och reda.
Morgondagen blir väldigt stressig, som tur är så är det Musses tur att gå upp med Amelia när hon vaknar. Skönt att få ta igen sig 2 dagar sen är det min tur igen. Det är så vi kör, två dagar var. Det funkar perfekt!
Iallafall.. imorgon ska vi till bvc, Amelia ska få en spruta i armen emot TBC. Alltså ska jag upp halv 10 - 10, får se om jag duschar innan eller efter bvc. Det blir städning städning och att plocka iordning.. planera och jaa satan i gatan.
Det blir nog att vi går till Stanleys. Jag skriver imorgon när jag har tid! Lägger även ut min outfit.

Over and out, pease. ♥

kommentera
Postat av: M.

Glöm inte att ta bilder från festen! Man fyller ju bara 18 en gång kan vara kul att kolla tillbaka på senare i livet! kram =)

2011-10-14 @ 15:23:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0