Onsdag

Helluuu alla där ute! Just nu sitter jag med Amelia i knät och äter chokladboll. Mycket goott! Amelia följer chokladbollen från bordet till min mun.. mycket fascinerande.
För ett litet tag sen så kom vi hem från stan. Igår var jag som jag sa barnvakt åt Cailey så hon ville gå in på leksaks affären (dom bor nere i stan) och då hittade jag en leopard!! Så jag var tvungen att åka ner idag och köpa den ;)
Vi åt även på donken, vi..? Jag, Andreas och Fanny. Amelia var också med SÅklart. :)
Jag har också köpt en body med matchande byxor dom valde Andreas, 2 par strumpor ett par raggsockor och en mössa till Amelia. När jag får min föräldrarpenning ska jag iväg och köpa en åkpåse till pluttan, den jag funderar på att köpa är den HÄR. (En röd)
Idag ska jag ta massor med kort. Hej då så länge! ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0