Små blöjor

Helloj, haft en bra dag hittils ? Det har iallafall jag haft. Igår köpte jag Libero blöjor åt Amelia, tror ni inte hon kissar ner sig idag ? Jo då, man måste ju byta blöjan stup i kvarten. Dåligt uppsug och dom blir fulla direkt. Dom blöjorna var nr1, 2-4kg. Jag hade även ett stort paket med nr2, 3-6kg en sån blöja har hon på sig nu och dom värkar vara bättre, nr 1 kanske är förliten och därför kissade hon ner sig. Det som är synd är att jag har 1½ paket av nr1...
Menmen. Idag vaknade jag kring 11,  då ammade jag Amelia och så fick hon lite ersättning efter det sen sov hon. Då passade jag på att hoppa in i duschen och göra mig lite iordning för vi ska åka till farmor och farfar idag. :)
Nu håller mamma på att göra hennes super goda pannkakor, jag är så jäkla hungrig!


kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0