Jordbävning,

Godmorgon solstrålar! Idag vart det en tidig morgon, var uppe redan före 10. Natten till igår sov Amelia grymt bra! Glad jag blev för hennes skull. Hon sov från 11 på kvällen till 5 på morgonen. Men sen var hon vaken i princip hela dagen haha lillstumpan. Igår var vi hemma hos min kusin Melinda, fikade lite och sånt där trevligt. Vid 6 åkte vi hem igen för jag tyckte att Amelia skulle få sova bra i sin egen säng. Och vet ni ? hon har börjat "prata" och skratta eller le stort jätte mycket när man leker med henne och så, och hålla upp huvudet är hon jätte duktig på! Min lilla princess!
Har ni hört vad som ska hända på lördag kl 18.00? Jorden går under!! wihoo(?) haha herreguud alltså. Jaja vi får väl se vad som händer.. och fötter höhö. Puss &kram

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0